Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Hra na oliheň 2 drtí rekordy na Netflixu. Miliony zhlédnutí a první příčka v 92 zemích

seriál Hra na oliheň (Squid Game)
seriál Hra na oliheň (Squid Game)
Foto: Netflix

Pokračování korejského hitu Squid Game (Hra na oliheň) si získalo diváky po celém světě. Podle Netflixu se již týden po premiéře stalo nejsledovanějším titulem ve více než 90 zemích.

Netflix oznámil ve své tiskové zprávě, že druhá série kultovního seriálu Squid Game, která debutovala 26. prosince, okamžitě ovládla žebříčky sledovanosti.

Během úvodního týdne se tato série režiséra Hwang Dong-hyuka s Lee Jung-jaem v hlavní roli stala nejpopulárnějším neanglicky mluveným titulem. Nasbírala impozantních 68 milionů zhlédnutí a 480 milionů hodin sledování. Pro srovnání – první série Squid Game z roku 2022 měla v prvním týdnu 50,1 milionů zhlédnutí, což podtrhuje rostoucí popularitu tohoto fenoménu.

Jihokorejský seriálový fenomén Squid Game pokračuje v dominanci na streamovací platformě Netflix. Druhá řada, která měla premiéru 26. prosince, okamžitě zaznamenala ohromující úspěch – během prvního týdne nasbírala 68 milionů zhlédnutí a vyšplhala na první příčku sledovanosti ve 92 zemích světa. Tím si seriál zajistil místo mezi nejoblíbenějšími neanglickými tituly Netflixu.

Podle magazínu Forbes už druhá série Squid Game dosáhla sedmého místa v žebříčku nejsledovanějších neanglicky mluvených sérií všech dob. Na průnik do top 10 mezi všemi tituly na platformě ji chybí pouhých 30 milionů zhlédnutí. Seriál se tak stává globálním fenoménem, jehož úspěch předčil i úvodní řadu z roku 2022. Ta nasbírala celkem 265,2 milionu zhlédnutí a více než 2 miliardy hodin sledování.

Video: Hra na oliheň: 2. řada | Oficiální trailer | Netflix | Netflix skrze YouTube

Režisér Hwang Dong-hyuk, který stojí za oběma řadami, již potvrdil, že třetí série je na cestě a měla by na Netflix dorazit ještě letos. Americký Forbes spekuluje o termínu 27. června, který byl nechtěně odhalen v jednom z videí korejské odnože Netflixu. Série má navázat na dramatické finále druhé řady, kdy hlavní hrdina Seong Gi Hun rozpoutal vzpouru s tragickými následky.

Mezitím se objevily i spekulace o možném zapojení hollywoodské hvězdy Leonarda DiCapria do připravované třetí série. Netflix však tyto zvěsti rychle vyvrátil: „Také jsme slyšeli, že se Leonardo DiCaprio objeví v seriálu, ale není to pravda,“ uvedl zástupce platformy.

Rekordní úspěchy seriálu jsou podpořeny nejen jeho kvalitním scénářem a vizuálním zpracováním, ale i důmyslnou marketingovou kampaní. Ta zahrnovala akce po celém světě, včetně ikonických „růžových strážců“, kteří se objevili i v ulicích českých měst. Squid Game tak nadále zůstává jedním z nejsledovanějších a nejdiskutovanějších seriálů současnosti.

Nejpopulárnější série na Netflixu podle sledovanosti:

1. Squid Game (1. sezóna): Absolutní lídr s 2,2 miliardy zhlédnutých hodin a 265,2 milionu zhlédnutí.
2. Stranger Things (4. sezóna): Druhá příčka s 1,83 miliardy hodin a 140,7 milionu zhlédnutí.
3. Wednesday: Těsně za Stranger Things s 1,72 miliardy hodin a 252,1 milionu zhlédnutí.
4. Dahmer: Příběh Jeffreyho Dahmera přilákal 1,03 miliardy hodin sledování a 115,6 milionu diváků.
5. Bridgertonovi (1. sezóna): Romantické drama si připsalo 929,3 milionu hodin a 113,3 milionu zhlédnutí.
6. Bridgertonovi (3. sezóna): Další série oblíbené ságy dosáhla 846,5 milionu hodin a 106 milionů diváků.
7. Noční agent (1. sezóna): Politický thriller získal 803,2 milionů hodin sledování a 98 milionů zhlédnutí.
8. Dámský gambit: Šachový fenomén přilákal 746,4 milionů hodin a 112,8 milionu diváků.
9. Papírový dům (4. část): Populární španělský seriál dosáhl 710,2 milionů hodin a 106 milionů zhlédnutí.
10. Podruhé mě neoklameš: Uzavírá žebříček s 629 miliony hodin sledování a 98,2 milionu diváků.

Zdroj: Forbes.com

Témata:  seriál Hra na oliheň (Squid Game)

Aktuálně se děje

4. ledna 2025 13:18

Je rozhodnuto. Agáta Hanychová půjde Jaromíru Soukupovi opět po krku

Agáta Hanychová před několika dny oslavila rok manželství s Mirkem Dopitou, přitom si stále nevyřídila účty s předchozím partnerem Jaromírem Soukupem. Všechno by bylo jinak, kdyby dvojice neměla společnou dceru Rozárku, která letos oslaví druhé narozeniny. Bitva o holčičku bude pokračovat i letos.

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy