Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Jací jsou lidé? Reklamní akce v Polsku ukázala nelichotivou věc

Nákupy a obchodní řetězce, ilustrační fotografie
Nákupy a obchodní řetězce, ilustrační fotografie
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Varšava - Supermarkety zahraničního obchodního řetězce v Polsku zavalily prázdné obaly. Řetězec se totiž rozhodl propagovat svou značku slibem vrácení peněz, pokud výrobek plně neuspokojí očekávání zákazníků. A to se děje ve velkém.

Řetězec se rozhodl propagovat poněkud neprozřetelným slibem vrácení peněz, pokud výrobek plně neuspokojí očekávání zákazníků. A to i v případě, že si lidé už na zboží pochutnali a zbyla jim jen účtenka a obal.

Cílem kampaně "Chytře a levně" bylo povzbudit klienty, aby kupovali výrobky s logem řetězce. Jenže firma nepočítala s mazaností Poláků.

"Spousta lidí považovala akci nikoli za reklamu značky, ale za příležitost rychle vydělat," uvedla zpravodajská televize TVN 24.

Lidé podle ní často hned na parkovišti před hypermarketem zboží vyložili do auta a s prázdným obalem spěchali k pokladně pro peníze.

Na sociálních sítích se objevila kritika na adresu vychytralých zákazníků. "Je mi líto, že žiji v zemi, kde se lidé nestydí přinést do obchodu prázdnou konzervu od párků, které snědli, a ještě se hádají o vrácení peněz," napsal jeden z uživatelů internetu. "Homo Sovieticus zaútočil," usoudil další.

Témata:  obchody Polsko lidé

Související

Aktuálně se děje

10:22

20. dubna 2025 20:39

Trumpa už se bojí i Světová banka. Více, než extrémního počasí

Světová banka mírní svou dříve hlasitou podporu klimatických opatření v době, kdy administrativa prezidenta Donalda Trumpa zvažuje omezení podpory mezinárodních organizací a financování klimatických programů. Ačkoliv klimatické financování tvoří 45 % ročního objemu půjček banky, mnohem více teď stojí o to, aby si zachovala podporu USA.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy