reklama

Řetězec se rozhodl propagovat poněkud neprozřetelným slibem vrácení peněz, pokud výrobek plně neuspokojí očekávání zákazníků. A to i v případě, že si lidé už na zboží pochutnali a zbyla jim jen účtenka a obal.

Cílem kampaně "Chytře a levně" bylo povzbudit klienty, aby kupovali výrobky s logem řetězce. Jenže firma nepočítala s mazaností Poláků.

"Spousta lidí považovala akci nikoli za reklamu značky, ale za příležitost rychle vydělat," uvedla zpravodajská televize TVN 24.

Lidé podle ní často hned na parkovišti před hypermarketem zboží vyložili do auta a s prázdným obalem spěchali k pokladně pro peníze.

Na sociálních sítích se objevila kritika na adresu vychytralých zákazníků. "Je mi líto, že žiji v zemi, kde se lidé nestydí přinést do obchodu prázdnou konzervu od párků, které snědli, a ještě se hádají o vrácení peněz," napsal jeden z uživatelů internetu. "Homo Sovieticus zaútočil," usoudil další.