Kodaň - Na deník Daily Mail se stále častěji snáší kritika, že po referendu o brexitu přitvrdil, šíří xenofobii a podněcuje k nenávisti. S těmito výtkami souhlasí například dánská firma Lego. Přestane proto v britském bulvárním listu inzerovat.
Kampaň na sociálních sítích vyzvala firmy, aby pro své reklamní účely nevyužívaly britské bulvární listy The Sun, Daily Mail a Daily Express.
Cílem aktivistů je podle agentury Reuters "vypořádat se s kulturou nenávisti, démonizace a rozdělování, která otravuje naši politickou rozpravu". Organizátorům kampaně zejména vadilo, že se uvedená média stavěla proti pomoci dětským uprchlíkům.
Kampaň má podporu některých osobností, jako například zpěvačky Lily Allenové nebo bývalého fotbalisty a reportéra BBC Gary Linekera.
"Ukončili jsme smlouvu s Daily Mail a neplánujeme žádné budoucí marketingové aktivity s tímto listem," oznámila dánský výrobce hraček na twitteru po předchozí kritice, která přišla i od některých zákazníků.
Témata: Lego, noviny a tisk, Velká Británie
Související
13. září 2024 11:33
31. října 2017 13:20
6. prosince 2016 15:22
18. července 2016 15:03