Bratislava - Podobně jako Česká republika nemá ani Slovensko v některých částech světa valnou pověst. Našim sousedům moc nepřilepšil ani známý deník Telegraph, který zařadil slovenský slogan do žebříčku deseti nejhorších, a to hned na druhé místo.
Každá země se snaží přilákat turisty. Nejinak činí i Slovensko, které rozhodně má co nabídnout, ale neumí se prodat. Alespoň to soudí britský deník, který slovenský slogan zařadil jako druhý nejhorší na světě.
Slovensko heslo "Cestovat na Slovensko - Dobrý nápad" zkrátka pohořelo, hůře totiž dopadlo už jen Maďarsko se sloganem, který říká, že "o Maďarsku se přemýšlí více, než se očekávalo."
Další místa zaujaly země jako Kypr, Ekvádor, Katar, Uruguay nebo Tunis. Naopak nejlepší slogan má podle deníku Džibutsko, které vytvořilo slovní hříčků "Djibeauty" (beauty - krása, pozn. res.). Na druhém místě se umístilo Skotsko, za ním následuje Maroko.
Česká repubika v žebříčku bohužel (možná bohudík) nefiguruje. Přesto se i naše doplomacie snaží vylepšit obraz Čechů v zahraničí. Naposledy například videospotem, v němž ukazuje krásy Česka a Čechů.
Témata: Slovensko
Související
1. května 2024 21:22
29. dubna 2024 17:54
24. dubna 2024 16:06
20. dubna 2024 11:26
18. dubna 2024 22:05
16. dubna 2024 18:01