reklama

Podle jednoho z dalších cestujících žádali muž a žena s asistenčním psem před odletem několikrát požádali letušky o výměnu místa v ne zcela zaplněném letadle, nikam si však nakonec nepřesedli. Letadlo se následně dalo do pohybu a začalo směřovat k ranveji, načež muž prohlásil, že trpí post traumatickou stresovou poruchou, a vydal se směrem k přídi navzdory výzvám leteckého personálu, aby se posadil.

Podle svědka letadlo následně prudce zastavilo, když muž otevřel jedny ze dveří letadla, čímž spustil nafukování záchranné skluzavky. Poté se pak se ženou i asistenčním psem sklouzl na plochu letiště. Letadlo se následně vrátilo zpět ke své odletové bráně a ostatní cestující museli počkat na další lety.

Podle NYT se jednalo o sice neobvyklou situaci, nicméně ne ojedinělou. Nejslavnější je podobný případ starý asi deset let, kdy se podobným způsobem dostal z letadla člen personálu stroje společnosti JetBlue. Ten se při letu údajně dostal do konfliktu s jedním z cestujících. Po přistání pak do komunikačního zařízení letadla pronesl několik nadávek na adresu údajně neurvalého cestujícího, vzal si z chladničky pivo, otevřel nouzový východ, sklouzl se po záchranné skluzavce na ranvej a odešel. Podle NYT se stal na krátký čas hrdinou řady lidí zaměstnaných ve službách a frustrovaných chováním některých zákazníků.

reklama