reklama

K smutné události došlo minulý týden, ale najevo vyšla až nyní, pod vlivem zpráv šířících se po sociálních sítích.

"Carrefour se omlouvá za neadekvátní formu, s níž zacházel se smutnou a nečekanou smrtí pana Moisese Santose, který podlehl infarktu v obchodě v Recife ve státu Pernambuco. Společnost udělala chybu, když ihned neuzavřela obchod, ale čekala na pohřební službu," uvedla místní pobočka francouzské společnosti.

Podle prohlášení zaměstnanec, postižený infarktem, obdržel první pomoc a obchod přivolal lékařskou pomoc, ale po úmrtí zaměstnance dostal pokyn nehýbat tělem. Společnost, která patří k největším řetězcům v zemi, se omluvila pozůstalým.

Vdova identifikovala zesnulého jako Manoela Moisese Cavalcanteho. "Rozhořčilo mě to. Lidské bytosti nemají žádnou hodnotu, zajímají je jen peníze. Myslím, že je to otázka úcty. Cítím se hrozně," řekla Odeliva Cavalcanteová novinářům.

Hodně uživatelů internetu si na sociálních sítích vzpomnělo na další případ, kdy před dvěma lety ostraha supermarketu v Sao Paulu ubila psa, který vběhl do obchodu. Záběry vyvolaly velký rozruch.

Loading...
reklama