reklama

Řada prodejců letos tuto akci spustila v předstihu či rozšířila na více dnů. Podle marketingových odborníků ale v ČR atraktivita slevových nabídek pokulhává.

Oděvní řetězec C&A nabídne od pátku slevu 20 procent na vše. Řetězec Expert Elektro spustí slevovou akci rovněž 24. listopadu, potrvá do 6. prosince. Přitom letos poprvé se slevy promítnou do zboží nabízeného nejen na e-shopu, ale i v kamenných prodejnách řetězce.

"Ceny budou nižší až o 70 procent a budou se týkat stovek položek napříč sortimentem elektroniky a elektrospotřebičů," uvedla vedoucí marketingu Expert Elektro Zuzana Adámková.

Datart pro velký úspěch Black Friday akci prodloužil na celý týden - od pondělí do neděle. Slevy až 80 procent se budou týkat řady zboží od příslušenství, drobné elektroniky, smartphonů, přes herní konzole a televize, až po velké domácí spotřebiče, tedy všechny vánoční bestsellery.

"Mnoho zlevněných výrobků bude i mezi velkými spotřebiči. Vše samozřejmě platí do vyprodání zásob. Loni nejzajímavější zboží bylo vyprodáno v řádu hodin, předpokládáme, že tomu bude i letos," uvedla mluvčí Iva Pavlousková.

Do Black Friday se letos zapojil i on-line supermarket Košík.cz. Slevy jsou na čerstvé maso, uzeniny, sýry, ovoce a zeleninu, nápoje, ale také drogerii. Celkem je zlevněno přes 13 procent z 15.000 položek.