reklama

V pořadu Reportéři ČT byla odvysílána reportáž, v níž prostřednictvím analýzy ekonoma Ladislava Mejzlíka poukázali autoři reportáže na značné dluhy vlastníka televize Barrandov a agilního moderátora řady pořadů. Podle uvedených informací hrozí mediální skupině, jejíž nejvýznamnější částmi jsou vydavatelství Empresa Media a TV Barrandov, insolvence. Následně ČT uvedla, že by o TV Barrandov mohl mít zájem miliardář Daniel Křetínský.

Soukup se proti tvrzení ohradil v prohlášení, kterou má Globe24.cz k dispozici. "Ta jejich pravda, kterou se tak často ohánějí, je postavená na lžích, nikoli na ověřených datech. A musím přiznat, že dost silně uvažuji o tom, řešit celou tuto záležitost přes soud a žádat náhradu ušlého zisku a náhrady za poškození dobrého jména firmy,“ komentuje informace Soukup.

"Televize Barrandov, jejíž program je z velké části tvořen vlastní tvorbou, skončila v uplynulém roce ve více než 100milionovém provozním zisku," uvádí se ve zprávě se zvláštním zřetelem k pilíři mediální skupiny k TV Barrandov. Celá skupina pak podle zprávy skončila v provozním zisku 198 miliónů korun.

Nicméně i údaje ze Soukupovy zprávy zanechávají stíny pochybnosti. "provozní zisk" je termín, který se v účetnictví používá pro zisk, který jednak ještě není zdaněný,ale především jde o souhrn hospodaření firmy její běžnou činnosti. Jinými slovy se jedná o částku, která nezahrnuje dluhy. Na umoření pohledávek by suma mohla být použita, ale o těchto plánech se Jaromír Soukup nezmiňuje.

6 komentářů (Poslední 17.02. 18:49) Napište svůj názor

reklama