reklama

Automobilka zatím nezískala souhlas německého úřadu pro motorová vozidla KBA k navrhovaným technickým úpravám pro model Passat, citoval deník Bild  mluvčího KBA.

Úřad technická řešení navržená Volkswagenem údajně nadále prověřuje. Pořád prý není jasné, zda bude motor po seřízení odpovídat emisní normě Euro 5.

Volkswagen by měl kvůli skandálu dát v Německu do pořádku více než 500.000 passatů. Koncern podle německého listu původně plánoval začátek úprav na 29. února.

V České republice se podle ministerstva dopravy skandál týká zhruba 106.000 vozů Škoda a několika desítek tisíc aut dalších značek koncernu Volkswagen.

Český ministr dopravy Dan Ťok minulý týden řekl, že jeho úřad začne první vozy s dieselovými motory koncernu Volkswagen dotčené skandálem svolávat do servisů na přelomu března a dubna.

reklama