reklama

Na dnešním setkání s novináři to řekl místopředseda představenstva Itaky Piotr Henicz. Nyní je Čedok podle objemu tržeb na českém trhu třetí, před ním jsou Exim Tours a Fischer.

Česká cestovní kancelář může podle generálního ředitele Čedoku Radka Drechslera využít synergie, které vyplývají ze spojení s největší polskou cestovní kanceláří. Konkrétně jde například o slevy při společném nákupu letenek a ubytovací kapacity v hotelech. Už nyní čeští a polští turisté jezdí do stejných destinací.

Další úspory může přinést vzájemné využívání delegátů, protože obě cestovní kanceláře mají řadu delegátů, kteří mluví česky i polsky.

V Česku má Čedok 36 poboček a ročně obslouží přes 400 tisíc zákazníků. Kancelář loni prohloubila ztrátu na 160 milionů korun z předloňských šesti milionů. Letos Čedok očekává zisk.

reklama