reklama

Společnost T-Mobile je členem mezinárodní telekomunikační skupiny Deutsche Telekom. S šesti miliony mobilních zákazníků je jedničkou na českém trhu.

Počet mobilních zákazníků se zvýšil o 1,2 procenta na 6,097 milionu. Klienti s tarifem rostli o tři procenta na 3,74 milionu. Naopak počet uživatelů předplacených karet klesl o 1,5 procenta na 2,36 milionu.

Tržby z mobilních služeb se od ledna do března meziročně zvýšily o dvě procenta na 4,57 miliardy korun. Průměrná měsíční útrata na zákazníka (ARPU) za mobilní služby stoupla o čtyři koruny na 251 korun. Podíl nehlasových služeb na ARPU díky většímu využívání dat vzrostl o dva procentní body na 50 procent.

"Také v letošním roce se zaměřujeme na dvě priority: rozšiřování nejrůznějších typů internetových služeb a posilování naší pozice jako silného a stabilního partnera pro firmy. Dosažené výsledky dokazují, že naši zákazníci zvolenou strategii chápou a vítají," uvedl generální ředitel T-Mobile ČR a SR Milan Vašina.