Praha - Hybridní televizi sleduje v Česku téměř 1,33 milionu diváků z více než dvou milionů, kteří si v průměru denně zapnou televizi. Do Vánoc by se mohl počet uživatelů HbbTV zvýšit na více než 1,5 milionu. Divákovi se prostřednictvím vysílání hybridní televize na obrazovku dostávají doplňkové informace nebo nabídky, na které může prostřednictvím internetového připojení v přijímači zareagovat.
Může tak mít například přístup do archivu pořadů, rozšířeného programového průvodce nebo ke zpravodajství. Během televizní reklamy může přímo objednat nabízené produkty nebo služby.
"Popularita využívání hybridní televize, která propojuje svět klasické televize s internetem, obecně narůstá," řekl dnes ředitel nových médií FTV Prima Daniel Grunt s odkazem na srpnový průzkum Primy na celém tuzemském TV trhu.
Návštěvnost kanálů FTV Prima meziročně vzrostla o 91 procent, zatímco konzumace videí v archivu vzrostla o 136 procent. Tzv. červené tlačítko na dálkovém ovladači využívají z 58 procent lidé mezi 25 a 54 lety, a to hlavně vysokoškoláci a absolventi vyšších odborných škol.
Hybridní televizní vysílání nabízí vedle Primy i Česká televize, Nova nebo TV Barrandov. Internetová jednička Seznam.cz se prostřednictvím hybridního vysílání dostala se svým video serverem Stream a zpravodajským serverem do základní programové televizní nabídky.
Související
20. května 2023 17:08
21. listopadu 2022 13:44
3. června 2022 12:10
13. května 2022 11:06
6. května 2022 13:39
11. dubna 2022 15:09