Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Češi se drží osvědčených značek. Nejdůvěryhodnější je i letos Jar

Nákupy, ilustrační fotografie
Nákupy, ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Praha - Letošní výsledky programu Důvěryhodné značky ukázaly, že Češi jen neradi mění osvědčené značky. Absolutním vítězem se opět stala značka Jar s počtem hlasů 2964.

Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.

Češi jsou v otázce důvěry poměrně stálí a věrní. "Pokud už nějaká značka důvěru spotřebitelů má, nemají konkurenční značky lehkou pozici a musí se velmi snažit, aby se zapsaly do paměti lidí jako důvěryhodné. Samozřejmě důvěryhodnost souvisí i se značkami, které kupujeme, neboť nikdo nemá zájem kupovat produkt, kterému nevěří," uvedla Ivana Valentová z výzkumné agentury STEM/MARK.

Čtyři značky získaly tento rok v rámci průzkumu více než 2000 hlasů ze 4000 možných. Byly to Vitana (2095 hlasů), Dr. Max (2473 hlasů), Jar a nově se nad hranici 2000 hlasů přehoupla značka drogerie dm. Mezi dalšími oceněnými jsou například Čedok, T-Mobile, Alza.cz či Lidl.

Proti loňsku nastala změna v šesti případech. Pozici nejdůvěryhodnější značky čerpacích stanic obsadila nově Benzina, v kategorii obuvi Deichmann, ve spotřebičích Bosch a v sušenkách Tatranky Opavia.

Témata:  zboží průzkumy Češi nákupy

Související

Aktuálně se děje

3. července 2025 21:24

Sean „Diddy“ Combs byl uznán vinným ze dvou trestných činů. Většiny obvinění ho soud zprostil

Sean „Diddy“ Combs byl ve středu uznán vinným ze dvou federálních trestných činů přepravy za účelem prostituce, zatímco byl zproštěn nejvážnějších obvinění ze spiknutí za účelem vydírání (RICO) a obchodování s lidmi. Rozhodnutí poroty, které přišlo po týdnech výpovědí a důkazů, znamená částečné vítězství pro hudebního magnáta – avšak s přetrvávajícími právními hrozbami a trvalými dopady na jeho reputaci.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy