Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Češi se drží osvědčených značek. Nejdůvěryhodnější je i letos Jar

Nákupy, ilustrační fotografie
Nákupy, ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Praha - Letošní výsledky programu Důvěryhodné značky ukázaly, že Češi jen neradi mění osvědčené značky. Absolutním vítězem se opět stala značka Jar s počtem hlasů 2964.

Ocenění pro 60 značek, kterým spotřebitelé nejvíce věří, dnes zástupci firem převzali v kostele sv. Anny v Praze.

Češi jsou v otázce důvěry poměrně stálí a věrní. "Pokud už nějaká značka důvěru spotřebitelů má, nemají konkurenční značky lehkou pozici a musí se velmi snažit, aby se zapsaly do paměti lidí jako důvěryhodné. Samozřejmě důvěryhodnost souvisí i se značkami, které kupujeme, neboť nikdo nemá zájem kupovat produkt, kterému nevěří," uvedla Ivana Valentová z výzkumné agentury STEM/MARK.

Čtyři značky získaly tento rok v rámci průzkumu více než 2000 hlasů ze 4000 možných. Byly to Vitana (2095 hlasů), Dr. Max (2473 hlasů), Jar a nově se nad hranici 2000 hlasů přehoupla značka drogerie dm. Mezi dalšími oceněnými jsou například Čedok, T-Mobile, Alza.cz či Lidl.

Proti loňsku nastala změna v šesti případech. Pozici nejdůvěryhodnější značky čerpacích stanic obsadila nově Benzina, v kategorii obuvi Deichmann, ve spotřebičích Bosch a v sušenkách Tatranky Opavia.

Témata:  zboží průzkumy Češi nákupy

Související

Aktuálně se děje

13. října 2025 9:45

Pravda o kolapsu Bolka Polívky. Divadlo prozradilo, jak se herec cítí

Česko o uplynulém víkendu vyděsila zpráva o kolapsu Bolka Polívky během divadelního představení v jeho milovaném Brně. Podle posledních informací se slavný herec cítí dobře, přesto nebude v úvodu nového týdne pracovat. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy