reklama
Jitka Zelenková dnes v Praze oslaví 50 let na hudební scéně - anotační obrázek
Jitka Zelenková dnes v Praze oslaví 50 let na hudební scéně

Už několik měsíců se v médiích pravidelně objevují zprávy, že pošta nemá dostatek zaměstnanců. Mluvčí pošty Matyáš Vitík v březnu uvedl, že v celé zemi chybí asi 11 procent doručovatelů. Od té doby se situace příliš nezlepšila. Podle aktuálních dat teď chybí v Praze asi 9 procent doručovatelů listovních zásilek a 8 procent doručovatelů balíku.

Mluvčí opakovaně uvedl, že se Česká pošta snaží nedostatek pracovníků vykrývat formou přesčasů a výpomocí z jiných provozoven. A v některých oblastech lidé tyto nedostatky tvrdě pociťují. Stačí se podívat na stížnosti, která se hromadí na facebookových stránkách České pošty.

Lidé už si nestěžují jen na to, že musí na poštu, i když si objednali balík do ruky. V některých případech je pochybení mnohem závažnější. „Už si laskavě udělejte v tom svém bordelu pořádek!!! Jsem naprosto vytočenej!!! To že nedoručujete balíky a někdy se ani neobtěžujete oznámit, že je na poště fajn. Ale, že nedoručíte důležité psání ze zdravotní pojišťovny a já kvůli vaší naprosté neschopnosti pak platím penále to je naprostý vrchol. Naprosto regulérně zvažuji podat žalobu za poškození klienta z nedbalosti!!!!“ stěžuje si na facebooku Petr Fulier.

Další stížnosti se objevují téměř pod všemi příspěvky, která Česká pošta na své facebookové zdi zveřejní – naštvaní lidé si stěžovali například pod příspěvkem, kde ČP radí, jak se informoval ohledně zásilky. „Dneska už je to třetí balíček co mi nebyl doručen i přes to, že jsem byla doma. Poštovní auto dokonce i jednou stálo před barákem. Pošták z auta nezvedl a za cca 2 min odjel. potom si všude píše, že tady byl. Ale kde je dodejka? Takové peníze za to chcete. Doručení do ruky,“ zlobila se klientka pošty, která dodala, že má doma malé miminko a tak nem čas jezdit na poštu pro balíky. „Cena je dost veliká, projedu vlastní benzín, někdy vystojím nesnesitelnou frontu. A za co já vám vlastně platím? Tak to rovnou zrušte, ať se neobtěžují namáhat a zvedat z auta nebo najít dokonce schránku,“ vyzvala poštu rozzlobená Češka. Podobný názor na zrušení služby mají i další.

Jiní si stěžují například na to, že nedostávají vůbec upozornění, že jim na poště leží balík nebo dopis. „Hlavně potřebuju, aby Česká pošta začala balíky vůbec doručovat. K čemu je mi sledování zásilky, když nefunguje, k čemu je služba placená, když nedodržuje co slíbí? Kdo zaplatí pokuty, které vzejdou z pozdního zaslání formulářů, ke kterým potřebuji doklady zaslané Českou poštou? Zaplatíte je vy? Samozřejmě, že ne a vůbec mě nezajímá výmluva pošty, přesně pošty na Sokolovské v Praze, kde údajně nemají dostatek doručovatelek? U nás žádná nebyla už přes měsíc," postěžovala si další Češka. 

Problémy podle ní nastanou i ve chvíli, kdy si jde člověk balík vyzvednout na pobočku. „Na pobočce balíky nepředají ani osobě, které je balík určený a to proto, že jako pracovníci je nemají už přes měsíc roztříděné. Co jste za podnik? Chtěla bych se někdy dovolat a dostat jasné vysvětlení, proč pošta nechodí a kdo, díky Vaší chybě, bude platit pokuty!! A vůbec? Zaplatit si zboží převodem a nechat zaslat poštou, je to nejhorší co snad může bejt. Buď přijde o peníze i zboží zákazník a nebo obchod, ze kterého nakoupil,“ rozohnila se nespokojená klientka.

3 komentáře (Poslední 08.06. 15:52) Napište svůj názor

reklama