reklama
Manželka Jiřího Menzela Olga promluvila: Máme teď náročné období! - anotační obrázek
Manželka Jiřího Menzela Olga promluvila: Máme teď náročné…

Zimola si postěžoval na reportáž, která se objevila v posledním díle známého publicistického pořadu ČT. „Pořad 168 hodin na veřejnoprávní ČT právě teď. Dojemná reportáž o hladovějících dětech a zlých krajích a zvratky na Nohavicu. Proč nemáme možnost neplatit koncesionářské poplatky těm, kteří si vytvářejí právo na svou vlastní pravdu a zřejmě v žoldu silných finančních skupin likvidují ty, kdo mají jiný názor?“ zlobil se někdejší jihočeský hejtman Jiří Zimola na sociálních sítích.

Narážel tak na reportáž s názvem „Bez oběda“, která byla zaměřena na děti, jejichž rodiče si nemohou platit za školní obědy. ČT mimo jiné poukazovala, že v některých krajích odmítají projekty, který by těmto dětem mohly pomoci.

Moderátorka pořadu Nora Fridrichová si ale výpad nenechala jen tak líbit. „Panu Zimolovi se nelíbily naše reportáže. První o jeho Jihočeském kraji, který se odmítá připojit do programu školních obědů pro děti v hmotné nouzi z evropských peněz. A druhá o Putinovĕ medaili pro Jarka Nohavicu. Nu, pan Zimola sám asi hlad nemá a metálek z Kremlu taky dobrej,“ rýpla si do něj novinářka z ČT.

Jenže podle Zimoly je vše trošku jinak, než jak to ČT v reportáži prezentovala. „Paní Noro, bohužel vaše reportáž byla tendenční a neobtěžovali jste se zjistit skutečné důvody. Klidně mne můžete urážet ve stylu sytý hladovému nevěří, veřejnoprávní neobjektivitu tím neomluvíte,“ opáčil Zimola.

To ale zase odmítla Fridrichová. „Pane Zimolo, asi jste se špatně díval, vyjádření všech 4 krajů, které projekt odmítly, v reportáži bylo,“ zdůraznila reportérka.

Sociální demokrat ale pokračoval dál. „Obvinila mě Nora Fridrichová, že mi jsou hladovějící děti lhostejné. Škoda, že si ve svém svatém boji nezjistila, že za mého hejtmanování spolupracoval Jihočeský kraj s nadací Women for women a že byl jedním z prvních krajů, který aktivně přispíval matkám samoživitelkám na obědy pro jejich děti,“ zdůraznil.

„Trvám proto na tom, že nedělní reportáž v pořadu 168 hodin byla tendenční a neobjektivní s cílem vyvolat v divácích pocit, jak jsou některé kraje cynické k hladovějícím dětem,“ zkritizoval ČT Zimola.

20 komentářů (Poslední 12.11. 20:41) Napište svůj názor

reklama