reklama

Podnět odeslala v srpnu na černošický městský úřad organizace Transparency International ČR.

Pod holding Agrofert spadá mimo jiné provozovatel rozhlasového vysílání Londa, vydavatel periodického tisku Mafra a provozovatel televizního vysílání Stanice O.

Členům vlády je přitom zakázáno být ovládající osobou firem, které provozují rozhlas, televizi nebo vydávají noviny. Pokud úřad shledá porušení zákona, hrozí premiérovi čtvrtmilionová pokuta.

reklama