Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pět zraněných si vyžádala nehoda čtyř aut za Plzní, silnice byla zavřená

Dopravní nehody
Dopravní nehody
Foto: Pixabay

Za Plzní na přivaděči ve směru na Klatovy dnes brzy odpoledne havarovaly čtyři osobní vozy, jeden hořel. Pět lidí se zranilo, tři z nich středně těžce a dva lehce. Řidič jednoho vozu zřejmě usnul. Silnice I/27 Plzeň - Klatovy byla v místě nehody více než tři hodiny neprůjezdná. ČTK to řekla policejní mluvčí Dagmar Jiroušková.

"Šestapadesátiletý řidič Škody Fabia jel od Horní Lukavice na Plzeň. Z dosud zjištěných informací vyplývá, že ho při jízdě ho přemohl mikrospánek, vjel do protisměru, kde čelně narazil do Škody Citigo, kterou řídila dvaašedesátiletá řidička. Její vozidlo začalo po nárazu hořet a odrazilo se do za ní jedoucího vozu a následně do dalšího, které stálo v odstavném pruhu," uvedla Jiroušková.

Ve Škodě Fabia byl podle ní zraněný řidič a dva spolujezdci, ve Škodě Citigo spolujezdec a řidička, která podle mluvčí záchranky Márii Svobodové skončila se středně těžkými zraněními na emergency plzeňské fakultní nemocnice. Sanitky tam odvezly také dva muže s lehčími poraněními. Další dva lidé měli podle Svobodové také středně těžká poranění.

"Požití alkoholu bylo vyloučeno. U řidičky Škody Citigo je proveden odběr krve s ohledem na zranění," uvedla Jiroušková.

Témata:  Plzeňský kraj nehody aut

Související

Aktuálně se děje

20. prosince 2025 17:31

19. prosince 2025 17:43

Belohorcová plánuje Vánoce bez manžela. O programu má jasno

V československém šoubyznyse letos došlo i na rozchody. Jeden takový se týkal Zuzany Belohorcové, kterou tak čekají jiné Vánoce než v posledních letech. Jaké má její rodina plány na nadcházející svátky? 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy

Blackout v Česku: Jeho pravděpodobnost byla 1 ku 3 milionům. ČEPS zveřejnil příčinu

Blackout v Česku: Jeho pravděpodobnost byla 1 ku 3 milionům. ČEPS zveřejnil příčinu

Společnost ČEPS zveřejnila podrobnou zprávu o vyšetřování rozsáhlého výpadku elektřiny, který 4. července téhož roku zasáhl část Prahy a čtyři kraje. Hlavním závěrem je, že za kolaps mohl unikátní souběh dvou technických událostí, které spolu přímo nesouvisely. Pravděpodobnost takové shody okolností v rozmezí jedné hodiny byla vyčíslena na pouhých 1 : 3 000 000. Před samotným incidentem byla soustava stabilní a splňovala všechna bezpečnostní kritéria, což potvrdila i evropská asociace ENTSO-E.