Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Nejsledovanější štědrovečerní pořad: Nová pohádka O Vánoční hvězdě zabodovala

Vánoce
Vánoce
Foto: Pixabay

Nejsledovanějším pořadem Štědrého dne byla premiéra pohádky České televize O vánoční hvězdě. Vidělo ji 2,68 milionu diváků starších 15 let. Je to 62 procent všech lidí, kteří měli od 19:00 hodin zapnutou televizi. Sledovanost premiérové pohádky na ČT1 byla téměř o čtvrt milionu vyšší než u loňské Princezny a půl království. Vyplývá to z dat České televize, která je dnes poskytla ČTK.

I na dalších osmi místech sledovanosti skončily pořady na ČT1. Druhou příčku obsadily Tři oříšky pro Popelku, vidělo je 2, 2 milionu diváků (podíl na sledovanosti 48,2 procenta), a třetí Pelíšky s více než 1,7 milionu diváků (podíl 48,7 procenta). Celodenní podíl České televize na sledovanosti v případě publika staršího 15 let přesáhl 52 procent, v hlavním vysílacím čase byl 59,6 procenta, uvádí ČT.

Na desátém místě skončil, stejně jako loni, podle serveru Mediaguru film Pretty Women na Nově, který běžel od 22:00.

Pohádka O vánoční hvězdě Karla Janáka zaujala nejvíce také dětské diváky, sledovalo ji 254.000 dětí ve věku od čtyř do 14 let, s podílem na publiku 59,2 procenta. Tři oříšky pro Popelku pak 198.000 dětí. Třetí v pořadí sledovanosti u dětského publika byla Šíleně smutná princezna se 167.000 diváky do 14 let.

Témata:  Vánoce Česká televize pohádka kultura

Související

Aktuálně se děje

3:50

Počasí připraví situaci, která může překvapit řidiče. V pátek ráno si dejte pozor

Moravané a Slezané se v pátek ráno mohou těšit na sněhovou nadílku, avizují meteorologové. Od středečního dopoledne platí příslušná výstraha, která však nejde úplně do detailu. Podle expertů sice nepůjde o extrémní situaci, ale zejména řidiči by si měli dávat pozor. 

Zdroj: Jan Hrabě

Další zprávy

Seriál Pán prstenů

Embracer a 'Pán prstenů': Jak slavná sága přispívá k poklesu zisků?

Švédská herní společnost Embracer, vlastnící práva na „Pána prstenů“ a další Tolkienova díla, zaznamenala 10% pokles tržeb v zábavní divizi, což je důsledkem nižší aktivity kolem těchto značek. Společnost to přičítá nedostatku nových produktů a omezené nabídce. Přesto věří, že univerzum „Pána prstenů“ má dlouhodobý potenciál stát se klíčovým zdrojem příjmů.