Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Playboy se vrací ke kořenům. V magazínu se opět budou objevovat nahotinky

Média, ilustrační fotografie
Média, ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Los Angeles – Nejznámější magazín pro muže Playboy před rokem oznámil, že končí s fotkami nahých modelek. Teď však přiznává, že to byla chyba, vrací se proto ke svému původnímu obsahu.

V čísle na březen a duben se americký časopis opět objeví ve formě, v jaké byl znám desítky let, a to pod titulkem Nahota je normální, uvedla agentura Reuters. Poslední "nahé" číslo Playboye vyšlo v prosince 2015 s Pamelou Andersonovou. Na obálce časopisu se ve svých 48 letech objevila po čtrnácté.

Kreativní šéf listu Cooper Hefner, syn zakladatele Playboye Hugha Hefnera, řekl, že v době, kdy se rozhodlo o skoncování s nahotou, byl tento žánr pojímán zastarale. „Problém nebyl s nahotou jako takovou," upozornil na webové stránce magazínu s tím, že se časopis vrací k své identitě.

Kromě návratu ke kořenům přistoupil magazín také na personální změny. Scott Flanders, ředitel společnosti Playboy Enterprises, který v říjnu 2015 vysvětloval, že skoncováním s fotkami nahých žen chce rozšířit čtenářskou obec, už o své místo přišel.

Playboy se v uplynulých letech potýká s klesajícím zájmem mužů. Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 milionu výtisků, před skoncováním s nahotou to bylo okolo 800.000 kusů. Jak na tom je nyní, časopis neuvedl. Dá se ale podle agentury AFP předpokládat, že odklon k cudnosti uspokojivé výsledky nepřinesl.

Témata:  Playboy Hugh Hefner média

Související

Aktuálně se děje

7. června 2025 16:13

Jakub Prachař konečně promluvil: Přiznal, co se v letadle skutečně dělo

Herec a moderátor Jakub Prachař (41) prolomil mlčení a poskytl exkluzivní vyjádření k incidentu, který se odehrál během letu z Prahy do Abú Zabí. V hlasové zprávě zaslané z Emirátů redakci Blesku připustil, že v letadle skutečně došlo k potyčce, přiznal chybu a vyjádřil omluvu muži, kterého fyzicky napadl.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy

Chorvatsko, ostrov Krk

Chorvatsko zdražilo a vymstilo se mu to. Pro Čechy už není lákavé

Letní dovolené u chorvatského moře byly pro Čechy dlouhá léta téměř samozřejmostí. Nyní se však situace mění. Podle dat cestovních kanceláří zájem o Chorvatsko slábne – především kvůli rostoucím cenám, které se začínají vyrovnávat nákladům dovolené v Itálii nebo Rakousku. Pro mnoho turistů tak ztrácí někdejší „levný Jadran“ svůj hlavní trumf.