Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Playboy se vrací ke kořenům. V magazínu se opět budou objevovat nahotinky

Média, ilustrační fotografie
Média, ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Los Angeles – Nejznámější magazín pro muže Playboy před rokem oznámil, že končí s fotkami nahých modelek. Teď však přiznává, že to byla chyba, vrací se proto ke svému původnímu obsahu.

V čísle na březen a duben se americký časopis opět objeví ve formě, v jaké byl znám desítky let, a to pod titulkem Nahota je normální, uvedla agentura Reuters. Poslední "nahé" číslo Playboye vyšlo v prosince 2015 s Pamelou Andersonovou. Na obálce časopisu se ve svých 48 letech objevila po čtrnácté.

Kreativní šéf listu Cooper Hefner, syn zakladatele Playboye Hugha Hefnera, řekl, že v době, kdy se rozhodlo o skoncování s nahotou, byl tento žánr pojímán zastarale. „Problém nebyl s nahotou jako takovou," upozornil na webové stránce magazínu s tím, že se časopis vrací k své identitě.

Kromě návratu ke kořenům přistoupil magazín také na personální změny. Scott Flanders, ředitel společnosti Playboy Enterprises, který v říjnu 2015 vysvětloval, že skoncováním s fotkami nahých žen chce rozšířit čtenářskou obec, už o své místo přišel.

Playboy se v uplynulých letech potýká s klesajícím zájmem mužů. Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 milionu výtisků, před skoncováním s nahotou to bylo okolo 800.000 kusů. Jak na tom je nyní, časopis neuvedl. Dá se ale podle agentury AFP předpokládat, že odklon k cudnosti uspokojivé výsledky nepřinesl.

Témata:  Playboy Hugh Hefner média

Související

Aktuálně se děje

11. dubna 2025 10:07

Hromady řečí a skutek utek, zase jsme závislí. Proč EU nejedná s Íránem?

Absence Evropské unie v jednáních mezi Spojenými státy a Íránem není jen přehlédnutelným diplomatickým detailem, nýbrž symptomem hlubšího úpadku evropské strategické relevance. Namísto aktivního zapojení EU pouze sleduje, jak se rozhoduje o otázkách, které se jí bytostně týkají.

Zdroj: Jakub Jurek

Další zprávy