Los Angeles – Nejznámější magazín pro muže Playboy před rokem oznámil, že končí s fotkami nahých modelek. Teď však přiznává, že to byla chyba, vrací se proto ke svému původnímu obsahu.
V čísle na březen a duben se americký časopis opět objeví ve formě, v jaké byl znám desítky let, a to pod titulkem Nahota je normální, uvedla agentura Reuters. Poslední "nahé" číslo Playboye vyšlo v prosince 2015 s Pamelou Andersonovou. Na obálce časopisu se ve svých 48 letech objevila po čtrnácté.
Kreativní šéf listu Cooper Hefner, syn zakladatele Playboye Hugha Hefnera, řekl, že v době, kdy se rozhodlo o skoncování s nahotou, byl tento žánr pojímán zastarale. „Problém nebyl s nahotou jako takovou," upozornil na webové stránce magazínu s tím, že se časopis vrací k své identitě.
Kromě návratu ke kořenům přistoupil magazín také na personální změny. Scott Flanders, ředitel společnosti Playboy Enterprises, který v říjnu 2015 vysvětloval, že skoncováním s fotkami nahých žen chce rozšířit čtenářskou obec, už o své místo přišel.
Playboy se v uplynulých letech potýká s klesajícím zájmem mužů. Zatímco v roce 1975 činil náklad 5,6 milionu výtisků, před skoncováním s nahotou to bylo okolo 800.000 kusů. Jak na tom je nyní, časopis neuvedl. Dá se ale podle agentury AFP předpokládat, že odklon k cudnosti uspokojivé výsledky nepřinesl.
Témata: Playboy, Hugh Hefner, média
Související
1. května 2018 20:41
28. března 2018 15:08
28. září 2017 10:47
6. listopadu 2016 18:45
6. října 2016 17:44
9. září 2016 13:46