Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

MI6 nabírá agentky, spustila reklamu cílenou na ženy

Budova Secret Intelligence Service (SIS, neoficiálně také MI6, Military Inteligence Deputary 6)
Budova Secret Intelligence Service (SIS, neoficiálně také MI6, Military Inteligence Deputary 6)
Foto: Wikipedia **www.wikipedia.org**

Londýn - Britská rozvědka MI6 spustila svou první televizní reklamu. Zaměřená je na ženy a jejím cílem je rozbít machistický obrázek této tajné služby, píšou britská média. MI6 v reklamě naznačuje, že stojí o kandidátky s takzvanými měkkými dovednostmi, například emoční inteligencí a kreativitou.

V reklamě, která se odehrává v mořském světě, vystupuje dítě a jeho matka. K dítěti se blíží žralok. Dítě v úleku ustupuje, než si v náruči maminky s úsměvem uvědomí, že predátor je za sklem. Průvodní hlas k tomu říká, že "nejde o to zachovat si v nádrži se žraloky chladnou hlavu, ale zachytit tiché signály, chápat ostatní a pomoci jim vnímat věci jinak".

Šéfka oddělení lidských zdrojů MI6, která je sama matkou, řekla v britském tisku, že rozvědka se v reklamě úmyslně snažila distancovat od svého "bondovského" image.

MI6, jejímž úkolem je provádět zahraniční špionáž, chce do roku 2021 najmout 800 nových zaměstnanců. Zájem o práci u MI6 podle britských médií vzrostl po březnovém útoku na bývalého ruského dvojitého agenta Sergeje Skripala a jeho dceru. Šéf MI6 Alex Younger uvedl, že má zájem o ty nejlepší uchazeče, včetně žen a příslušníků etnických menšin.

Témata:  MI6 ženy reklama

Související

Aktuálně se děje

25. června 2025 9:35

Magda Vášáryová měla autonehodu. Roli sehrálo počasí, lidé jí pomohli

Počasí řádilo nejen v Česku, ale také na Slovensku. Na vlastní kůži to pocítila Magda Vášáryová, která se během nebezpečné bouřky stala účastnicí nepříjemné dopravní nehody. Duchapřítomní lidé jí pomohli přímo na místě. 

Zdroj: Ludmila Plachá

Další zprávy