Vrchní soud také nařídil, aby Depp uhradil první část nákladů na právní zastupování protistraně. Vydavatelství News Group Newspapers, do jehož portfolia deník The Sun patří, má dostat vyplaceno celkem 630.000 liber (18 milionů korun).

Hollywoodský herec, známý například z filmů Piráti z Karibiku či Střihoruký Edward, žaloval vydavatelství i šéfredaktora listu The Sun Dana Woottona. Nelíbil se mu článek z dubna 2018, ve kterém se píše, že herec bil svou bývalou manželku Amber Heardovou. Depp podal žalobu kvůli pomluvě.

Soudce ve svém verdiktu ale uvedl, že tvrzení zveřejněná v článku jsou "ve své podstatě pravdivá". Podle něj se prokázalo, že většina zmiňovaných útoků Deppa na jeho tehdejší manželku se skutečně odehrála a že Heardová měla důvod obávat se o svůj život.

Ačkoli soudce nyní Deppovým právníkům upřel možnost podat odvolání, zároveň jim připomněl, že se proti verdiktu mohou odvolat až do 7. prosince u odvolacího soudu.