Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Vnuk Tomáše Bati se vrací do Česka. Firma bude mít v Praze globální marketingové oddělení

Společnost Baťa
Společnost Baťa
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Praha - Společnost Baťa bude mít globální marketingové oddělení v Praze, do metropole proto stahuje své nejlepší kreativce i designéry.

Marketing společnosti po celém světě bude z Václavského náměstí řídit Thomas Archer Bata (29), pravnuk zakladatele obuvního impéria Tomáše Bati. Píšou o tom dnešní Lidové noviny.

"Donedávna bylo naší filozofií decentralizovat marketing. Jinak řečeno, vedení Bati mělo v každé zemi dost velké pravomoci dělat, cokoli chtělo. Což mělo za následek, že na spoustě trhů máme zcela rozličné postavení. Rozhodli jsme se proto sladit marketing, abychom měli všude stejnou image," uvedl Bata.

V marketingu chce nyní firma sázet i na slavnou historii značky, která byla podle mladého Baty doposud poněkud opomíjena.

Nejmladší z klanu Baťů se narodil v Kanadě, žil ale také ve Švýcarsku, Velké Británii, kde vystudoval nejprve střední školu ve skotském Etonu a následně absolvoval studia politologie na Univerzitě v Edinburghu.

Témata:  Baťa firmy ekonomika

Související

Aktuálně se děje

25. července 2025 17:00

25. července 2025 11:43

Rvačka revizorů v MHD: Cestující s dítětem je napadli při kontrole jízdenek

Sociálními sítěmi se od středečního odpoledne šíří videozáznam dramatického incidentu mezi revizory Dopravního podniku Ostrava (DPO) a partnerským párem cestujícím s malými dětmi. Při kontrole jízdenek došlo ke slovní roztržce, která rychle přerostla v fyzický konflikt. Událost nyní šetří policie.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy