Praha - Společnost Baťa bude mít globální marketingové oddělení v Praze, do metropole proto stahuje své nejlepší kreativce i designéry.
Marketing společnosti po celém světě bude z Václavského náměstí řídit Thomas Archer Bata (29), pravnuk zakladatele obuvního impéria Tomáše Bati. Píšou o tom dnešní Lidové noviny.
"Donedávna bylo naší filozofií decentralizovat marketing. Jinak řečeno, vedení Bati mělo v každé zemi dost velké pravomoci dělat, cokoli chtělo. Což mělo za následek, že na spoustě trhů máme zcela rozličné postavení. Rozhodli jsme se proto sladit marketing, abychom měli všude stejnou image," uvedl Bata.
V marketingu chce nyní firma sázet i na slavnou historii značky, která byla podle mladého Baty doposud poněkud opomíjena.
Nejmladší z klanu Baťů se narodil v Kanadě, žil ale také ve Švýcarsku, Velké Británii, kde vystudoval nejprve střední školu ve skotském Etonu a následně absolvoval studia politologie na Univerzitě v Edinburghu.
Související
21. února 2018 16:57
6. dubna 2017 12:55
14. listopadu 2016 10:41