New York - Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila letošní žebříček stovky nejcennějších značek světa. Na prvním místě je opět Apple, druhou pozici obsadil Google a třetí je Microsoft.
Apple a Google se drží na prvních dvou příčkách žebříčku již pátým rokem za sebou, upozorňuje Interbrand.
Hodnota firmy Apple se meziročně zvýšila o tři procenta na více než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony Kč). Hodnota Google vzrostla o šest procent na téměř 142 miliard USD.
Na třetí příčku se letos dostala značka Microsoft, která tak odsunula na čtvrtou pozici značku Coca-Cola. Do první desítky se letos poprvé probojovala značka Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu na více než 48 miliard dolarů.
Související
20. listopadu 2024 9:58
21. srpna 2024 17:42
17. dubna 2024 21:41
12. července 2023 18:33
3. července 2023 21:36
9. dubna 2023 9:59