Apple je nejhodnotnější značkou na světě, Coca-Colu porazil Microsoft
14:44, 28. září 2017
Autor: Globe24.cz / ČTK
New York - Výzkumná společnost Interbrand zveřejnila letošní žebříček stovky nejcennějších značek světa. Na prvním místě je opět Apple, druhou pozici obsadil Google a třetí je Microsoft.
Apple a Google se drží na prvních dvou příčkách žebříčku již pátým rokem za sebou, upozorňuje Interbrand.
Hodnota firmy Apple se meziročně zvýšila o tři procenta na více než 184 miliard dolarů (přes čtyři biliony Kč). Hodnota Google vzrostla o šest procent na téměř 142 miliard USD.
Na třetí příčku se letos dostala značka Microsoft, která tak odsunula na čtvrtou pozici značku Coca-Cola. Do první desítky se letos poprvé probojovala značka Facebook, která obsadila osmé místo. Její hodnota stoupla téměř o polovinu na více než 48 miliard dolarů.
Čtěte také
Nejcennější značkou světa zůstává Apple. Její hodnota se zvýšila o devět procent na 234 miliard USD (5,4 bilionu Kč). Také další tři příčky patří technologickým značkám, jsou to Google, Amazon a…
Nejhodnotnější značkou světa je Amazon, za ním následují Apple a Google. Vyplývá to z žebříčku 100 nejhodnotnějších značek světa BrandZ, který sestavuje výzkumná společnost Kantar. Žebříček také…
V právním podvýboru Sněmovny reprezentantů pro antimonopolní záležitosti dnes začalo dlouho očekávané slyšení šéfů společností Amazon, Apple, Google…
New York - Hlasem ovládané asistenty, jakými jsou Siri od firmy Apple, Alexa vyvinutá Amazonem nebo Google Assistant, lze aktivovat pro člověka…
Doporučujeme
Feri v dubnu opět stane před soudem
V dubnu se k soudu vrátí případ bývalého poslance Dominika Feriho, který byl obviněn ze znásilnění. Feri byl loni v listopadu uznán vinným ve všech třech bodech obžaloby a potrestán nepodmíněným…
Lídr katalánské diplomacie přijel do Bruselu, hledá spojence kvůli…
Čtěte dále