reklama

Klasický prodej je v Německu stále oblíbený, představuje 90 až 95 procent celkového obratu. "Amazon se proto rozhodl přizpůsobit. Otázka nezní zda, ale kdy," řekl šéf německé součásti koncernu Ralf Kleber.

Zároveň vyloučil, že by se firma chystala zavádět poplatek za donášku do domu. Úvahy konkurentů v tomto směru odmítl komentovat a zdůraznil, že firma sama sebe považuje za průkopníka zasílání zboží zdarma.

Amazon v létě dokončil převzetí sítě kamenných obchodů se zdravou výživou Whole Foods. Díky 465 kamenným obchodům v USA, Kanadě a Británii tak získal přístup k informacím o nákupních zvyklostech obyvatel míst, kde převažuje maloobchod. Hodnota akvizice činila 13,7 miliardy dolarů (asi 299 miliard Kč).

Loading...

0 komentářů Napište svůj názor

reklama