reklama

"Trh se rozděluje na klienty, kteří se orientují na letákové akce hypermarketů, podbízivé nabídky e-shopů a pak na klienty, kteří hledají řešení na míru odpovídající designovým, kvalitativní a imageovým úrovním jejich požadavkům," uvedl Jakubec.

U těch nejnáročnějších zákazníků se cena za techniku šplhá od čtvrt milionu korun až po pět milionů. Pořizují si reprosoustavy s diamantovými výškovými reproduktory potaženými platinou a zesilovače s působivými VU metry, které evokují pocit pohody a úžasného zvuku. "Jedná se hlavně o podnikatelskou klientelu. Tyto klienty obvykle řešíme s odborníky na design interiérů, kteří v kooperaci s námi řeší integraci technickou i designovou našich produktů do interiéru," uvedl Jakubec.

Dalším trendem je podle něj návrat analogu, vrací se gramofony, elektronkové přístroje, ale současně chtějí zákazníci pouštět hudbu, videa, fotografie z mobilů, tabletů, síťových úložišť a internetu. Sloučení těchto požadavků s ohledem i na design a nadčasovost řešení je náš primární úkol. V prvním kole se snažíme zjistit požadavky zákazníka respektive jeho rodiny a dispozice interiéru," uvedl Jakubec.

Dalším trendem jsou podle něj multipokojové systémy, které zabezpečují rozvod zvuku do všech místností v interiéru a exteriéru. "Na tabletu si zvolíme, jakou chceme slyšet muziku, jak nahlas a jestli chceme sloučit některé zóny, například v létě obývák s terasou," uvedl Jakubec. Posledním trendem integrace techniky do interiéru přes řídící systémy pro inteligentní domy, přes které majitele kontroluje energetiku, bezpečnost i audiovizuální komfort domu, a to i na dálku.

reklama