Československá obchodní banka (ČSOB) v úterý dopoledne zaznamenala rozsáhlý výpadek mobilní aplikace a dalších online služeb, což způsobilo komplikace mnoha klientům. Problémy zahrnovaly například nemožnost přístupu k účtům a omezené funkce mobilní aplikace.
Banka informovala veřejnost o výpadku prostřednictvím sociální sítě X a ujistila, že na odstranění problému intenzivně pracuje. Po 15. hodině oznámila, že se podařilo systém znovu zprovoznit a všechny služby by měly být plně funkční.
„Všechny naše služby už by měly být plně funkční. Děkujeme za trpělivost a ještě jednou se omlouváme za komplikace,“ uvedla banka na síti X.
Detaily o příčině výpadku banka nesdělila. Přestože problémy byly vyřešeny, situace vyvolala mezi klienty nepříjemnosti, jelikož došlo k omezení přístupu k bankovním operacím během pracovní doby.
Podobné výpadky online služeb mohou mít výrazný dopad na komfort uživatelů i provoz firem, které jsou na online bankovnictví závislé. Banka se za nepříjemnosti klientům omluvila a ujistila, že podniká kroky, aby podobným situacím v budoucnu předešla.
Témata: ČSOB
Související
30. srpna 2023 13:35
4. října 2021 15:53
29. listopadu 2019 8:34
15. ledna 2018 12:45
19. října 2016 10:53