Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Klienti ČSOB čelili výpadku mobilní aplikace a online služeb

Klienti ČSOB čelili výpadku mobilní aplikace a online služeb

Foto: Mariusz Stankowski / INCORP images

Československá obchodní banka (ČSOB) v úterý dopoledne zaznamenala rozsáhlý výpadek mobilní aplikace a dalších online služeb, což způsobilo komplikace mnoha klientům. Problémy zahrnovaly například nemožnost přístupu k účtům a omezené funkce mobilní aplikace.

Banka informovala veřejnost o výpadku prostřednictvím sociální sítě X a ujistila, že na odstranění problému intenzivně pracuje. Po 15. hodině oznámila, že se podařilo systém znovu zprovoznit a všechny služby by měly být plně funkční.

„Všechny naše služby už by měly být plně funkční. Děkujeme za trpělivost a ještě jednou se omlouváme za komplikace,“ uvedla banka na síti X.

Detaily o příčině výpadku banka nesdělila. Přestože problémy byly vyřešeny, situace vyvolala mezi klienty nepříjemnosti, jelikož došlo k omezení přístupu k bankovním operacím během pracovní doby.

Podobné výpadky online služeb mohou mít výrazný dopad na komfort uživatelů i provoz firem, které jsou na online bankovnictví závislé. Banka se za nepříjemnosti klientům omluvila a ujistila, že podniká kroky, aby podobným situacím v budoucnu předešla. 

Témata:  ČSOB

Související

Aktuálně se děje

11:37

Agáta Hanychová a Jaromír Soukup: Pravda o jejich záměrech v právní bitvě

Za zavřenými dveřmi pokračovala ve středu právní bitva mezi Agátou Hanychovou a Jaromírem Soukupem o jejich dceru Rozárku. Jaké jsou záměry obou bývalých partnerů? Čeho se teď snaží dosáhnout? Některé informace prosákly na povrch. 

Zdroj: Dan Šrámek

Další zprávy