Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Na Blanensku se srazil vlak s dodávkou a vykolejil

Ilustrační foto
Ilustrační foto
Foto: Marie Cvrčková, EuroZprávy.cz

U Velkých Opatovic na Blanensku se dnes před 8:00 na přejezdu srazil osobní vlak s dodávkou. Vlak vykolejil. Řidič auta utrpěl zranění, podle dostupných informací lehké.

"Nehoda se udála na železničním přejezdu zabezpečeném pouze výstražnými kříži," uvedl mluvčí Drážní inspekce Martin Drápal. Škodu inspekce odhadla na 260.000 korun, z toho činí 150.000 korun škoda na vlaku.

V době střetu nebyli ve vlaku žádní cestující. Šofér dodávky podle policie zřejmě přehlédl přijíždějící vlakovou soupravu.

V době střetu se ve vlaku nenacházeli žádní cestující. Podle předběžných informací šofér dodávky zřejmě přehlédl přijíždějící vlakovou soupravu. pic.twitter.com/uWPcFLVN8t

— Policie ČR (@PolicieCZ) July 15, 2020

Neštěstí se stalo na regionální trati spojující Skalici nad Svitavou a Velké Opatovice. České dráhy zavedly náhradní autobusovou dopravu v úseku Velké Opatovice-Boskovice. "Místo nehody bude ještě alespoň další dvě hodiny neprůjezdné," informovala před 11:00 policie na twitteru.

Témata:  nehody vlaků dopravní nehody železnice doprava Jihomoravský kraj vlaky

Související

Aktuálně se děje

19. prosince 2025 9:59

Někdy víc, někdy míň. Felix Slováček opět promluvil o problémech s Dádou Patrasovou

Máme před sebou poslední adventní víkend, po kterém už přijdou na řadu Vánoce. Ve slavné domácnosti Slováčkových budou letos jiné, protože ke stolu nezasedne zesnulá dcera Anička. Felix Slováček sice rodinné plány pro období svátků neodhalil, ale otevřeně promluvil o problémech manželky Dády Patrasové. 

Zdroj: Dan Šrámek

Další zprávy

Blackout v Česku: Jeho pravděpodobnost byla 1 ku 3 milionům. ČEPS zveřejnil příčinu

Blackout v Česku: Jeho pravděpodobnost byla 1 ku 3 milionům. ČEPS zveřejnil příčinu

Společnost ČEPS zveřejnila podrobnou zprávu o vyšetřování rozsáhlého výpadku elektřiny, který 4. července téhož roku zasáhl část Prahy a čtyři kraje. Hlavním závěrem je, že za kolaps mohl unikátní souběh dvou technických událostí, které spolu přímo nesouvisely. Pravděpodobnost takové shody okolností v rozmezí jedné hodiny byla vyčíslena na pouhých 1 : 3 000 000. Před samotným incidentem byla soustava stabilní a splňovala všechna bezpečnostní kritéria, což potvrdila i evropská asociace ENTSO-E.