reklama
Proč se rozpadlo Saganovo manželství? Šokující dopis odhalil pikantní detaily! - anotační obrázek
Proč se rozpadlo Saganovo manželství? Šokující dopis…

Mluvčí RTVS Erika Rusnáková ČTK řekla, že televize podá vůči rozhodnutí licenční rady žalobu a že sdělení musela odvysílat.

Zmiňovanou reportáž RTVS odvysílala v rámci obsáhlého příspěvku o průběhu českých voleb do Sněmovny. Redaktorka dala prostor respondentům, kteří zpochybňovali objektivnost listů Mladá fronta Dnes a Lidových novin. Do příspěvku novinářka zařadila i vyjádření Babiše, který řekl, že jím dříve vlastněná média jsou objektivní.

Slovenské licenční radě vadilo, že RTVS v příspěvku nedala prostor zástupcům zmiňovaných sdělovacích prostředků či jejich vydavateli. Rusnáková řekla, že RTVS musí pod hrozbou pokuty zmiňované oznámení o porušení zákona odvysílat, a to bez ohledu na to, zda se rozhodne podniknout právní kroky proti rozhodnutí licenční rady. 

Reportáž připravila redaktorka Zuzana Kovačičová Hanzelová, která spolu s další zhruba desítkou kolegů podala na protest proti poměrům v RTVS na konci května výpověď. Hanzelová na sociální síti napsala, že kancelář licenční rady vypracovala právní stanovisko, že její reportáž byla v pořádku.

1 komentář (Poslední 08.06. 14:20) Napište svůj názor

reklama