reklama

Lékaři z nemocnice General Universitaria ve španělském Alicante mluví o obrovském štěstí. Žena podle nich měla jen minimální šanci na přežití. Přitom se nestalo nic zvláštního, co by se denně nedělo v milionech jiných ložnic po celém světě.

Žena poskytla svému partnerovi obyčejný orální styk, najednou ale začala zvracet, otekla a začala se dusit. Krátce na to utrpěla anafylaktický šok.

Šokovaný přítel zavolal záchranáře, kteří jí okamžitě nasadili adrenalin a stabilizovali ji. Po převozu do nemocnice byla týden upoutána na lůžko a užívala adrenalin, steroidy a salbutamol.

Lékaři ale nemohli přijít na to, co se stalo. Usoudili, že šlo o alergii na penicilin, žena ale tvrdila, že žádné léky neužívá. Následně zjistili, že k šoku došlo poté, co žena spokla ejakulát partnera.

Až později se ukázalo, že právě on užívá přípravek na bázi penicilinu obsahující amoxicilin, kterým si léčí zánět v uchu. Látky se pak dostaly do těla ženy při milování.

Na případ upozornil British Medical Journal Case s tím, že lidé, kteří mají alergii na léky a provozují sex s někým, kdo právě nějaké užívá, by měli používat kondom.

Jde sice o první případ svého druhu, nemusí být ale rozhodně poslední.

7 komentářů (Poslední 22.03. 15:09) Napište svůj názor

reklama