Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Google se vrací na vrchol. Po pěti letech je znovu nejhodnotnější značkou světa

Logo společnosti Google
Logo společnosti Google
Foto: Adam Mráček / INCORP images

Londýn - V čele žebříčku společnosti BrandFinance došlo po pěti letech ke změně, když Google vystřídal firmu Apple na pozici nejhodnotnější značky na světě. Třetí místo obsadila značka Amazon.

Hodnota značky Google se proti předchozímu roku zvýšila o 24 procent na 109,47 milionu dolarů (2,8 miliardy Kč), hodnota značky Apple naopak o 27 procent klesla a činila 107,14 milionu dolarů.

"Apple si nedokázal udržet technologickou výhodu a opakovaně zklamal své stoupence, když přišel jen s kosmetickými úpravami namísto očekávaných výrazných změn," uvedla společnost BrandFinance.

Třetí místo si drží Amazon s hodnotou 106,37 milionu dolarů. Za ním následovaly značky AT&T a Microsoft.

Nejvýše umístěnou neamerickou značkou je jihokorejská značka Samsung, které patří šestá příčka. Nejlépe umístěnou japonskou značkou je na 12. místě Toyota. Nejcennější evropskou značkou je BMW na 17. příčce.

Témata:  Google Apple firmy

Související

Aktuálně se děje

21. června 2025 17:22

Sociálními sítěmi se opět šíří neuvěřitelný nesmysl. Museli se ozvat u i lékaři

Na TikToku se šíří video s populárním fitness koučem vystupujícím jako @fitnesscoachbrad, který tvrdí, že pokud zřídka kdy onemocníte, je to známka potlačené imunity v důsledku stresu. Jeho teorie ale narazila na ostrou kritiku od odborníků – a lékaři ji označují za zavádějící a nebezpečně zkreslenou.

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy