Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Češi testují e-shop Lidlu, za týden ho navštívilo 700 tisíc lidí

Lidl, supermarket
Lidl, supermarket
Foto: Mariusz Stankowski / INCORP images

Praha - E-shop diskontu Lidl navštívilo první týden fungování 700 tisíc lidí, přičemž největší poptávka je po oblečení. Potraviny online obchod nenabízí. Spustit svůj e-shop plánuje i Globus.

"Stránky navštívilo několik set tisíc zájemců, což dokonce v den startu vedlo k dočasnému přetížení systému," uvedla mluvčí Lidlu Zuzana Holá. Nejčastěji zákazníci objednávají oblečení a nářadí.

Hypermarkety Globus zatím prodávají on-line jen víno. "Přes rok provozujeme e-vinotéku, ve které nabízíme stovky položek kvalitních vín a některé i exkluzivně. O postupném rozšíření e-shopu uvažujeme do budoucna," uvedla mluvčí Globusu Pavla Hobíková.

Nyní se Globus soustředí na rozšiřování sortimentu ve svých 15 kamenných prodejnách, které postupně prochází rekonstrukcí, dodala mluvčí.

Češi při nákupech v e-shopech utratili během prvního pololetí letošního roku 46,4 miliardy korun, meziročně o 13 procent víc. Letos by mohly tržby internetových obchodů dosáhnou zhruba 115 miliard korun.

Témata:  Lidl e-shopy Globus

Související

Aktuálně se děje

17. ledna 2025 16:23

Takové kraviny. Ondřej Brzobohatý si stýská nad průběhem rozvodu

Ondřej Brzobohatý už by se asi rád zbavil dědictví po nevydařeném manželství s Taťánou Kuchařovou. Zatím ale platí, že kudy chodí, tam se ho na tuto záležitost ptají. 

Zdroj: Jiří Hrubý

Další zprávy