Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Lidl představil zajímavou novinku. Lidem se snaží usnadnit život

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Depositphotos

Zajímavou novinkou cílí na některé konkrétní zákazníky obchodní řetězec Lidl. Do sortimentu totiž zařadil produkt, který má lidem usnadnit přípravu svačin. O co přesně jde? 

Zákazníci nově najdou v chladničkách uvnitř prodejen Lidl balení šunky, která je speciálně upravená za jedním účelem. Lidem má usnadnit přípravu svačin. "Novinku Pikok Šunka na rohlík jsme vytvořili na základě nápadu našeho nákupního oddělení," řekla tisková mluvčí firmy Eliška Froschová Stehlíková webu idnes.cz. 

"Chtěli jsme přijít s něčím originálním a zároveň zaplnit mezeru na trhu, protože žádný jiný výrobce nenabízí šunku, která by svou velikostí přesně odpovídala rohlíku," vysvětlila záměr. 

O úspěchu nápadu se teprve rozhodne, v této chvíli podle mluvčí probíhá testování. Zásadním faktorem bude i cena, která činí 22,90 Kč za stogramové balení. "Jaký bude o Šunku v rohlíku zájem, si následně vyhodnotíme a popřípadě nabídku rozšíříme o další druhy masa," dodala Froschová Stehlíková.

Počátky společnosti Lidl sahají do 30. let minulého století, kdy byl v Německu založen velkoobchod s potravinami. Expanze ale začala až v 70. letech po otevření první prodejny. Koncem 80. let se firma začala rozšiřovat za německé hranice. V Česku působí od roku 2003. 

Témata:  Lidl obchody jídlo

Související

Aktuálně se děje

14. března 2025 10:20

Evropa na prahu další epidemie? WHO bije na poplach, situace je nejhorší za posledních 25 let

Evropský region zaznamenal v loňském roce nejvyšší počet případů spalniček od roku 1997, uvedla ve čtvrtek Světová zdravotnická organizace (WHO) a Dětský fond OSN (UNICEF).

Zdroj: Libor Novák

Další zprávy