Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Žena se po traumatu z dětství 30 let nedotkla vody. Pak se vše změnilo

Žena, ilustrační fotografie
Žena, ilustrační fotografie
Foto: Pixmac

Liverpool - Donna McMahonová má za sebou nelehký život. V pěti letech propadla odporu k vodě a odmítla se jakkoliv mýt či sprchovat. Poprvé proto přišla do kontaktu s vodou až po dlouhých třiceti letech.

Sprcha patří mezi základ hygieny a neměl by jí opomíjet nikdo. O to více zarážející je případ pětatřicetileté Donny McMahonový z britského Liverpoolu, která se vodě 30 let vyhýbala.

Za její fobií stojí incident, který se odehrál v jejích pěti letech. Tehdy se na tobogánu setkala s chlapcem, který se Donnu snažil potopit pod vodu. Ona se ale bála, že se utopí, a rozvinul se v ní velmi silný odpor k vodě.

Jediné, na co se během dalších desítek let zmohla, bylo mytí hlavy v plytké vaně. I tento proces ale podle jejích slov trval hodiny a cítila se u něj velmi nepříjemně. K vodě se zkrátka nedokázala ani přiblížit a sprcha či koupel nepřicházely v úvahu.

Nyní Donna dovádí v bazénu a strach z vody ji úplně přešel. Serveru Mirror.co.uk prozradila, že za to může hypnoterapie. "Nemůžu uvěřit tomu, že můj celoživotní problém zmizel během jedné hodiny. Ani v těch nejhorších snech bych si nedokázala představit, že se někdy potopím pod vodu," vypráví usměvavá žena.

Hypnotik Robert Hisee, který ženu fobie zbavil, tvrdí, že Donna byla zpočátku velmi vystresovaná. Sama navíc nevěděla, co od celého procesu hypnózy očekávat. "Řekla mi o tragédii, která se jí stala v pěti letech. Brzy jsem si ale uvědomil, že pochází z její mysli, že jde o scénář, který se ve skutečnosti nikdy nestal," prozradil britskému serveru.

Donna si nyní konečně může dopřát koupel a k údivu všech se z ní stala častá návštěvnice plaveckých bazénů. 

Témata:  lidé zajímavosti ženy

Související

Aktuálně se děje

24. listopadu 2024 14:10

Kim Kardashian čelí kritice: Překročila hranice?

Kim Kardashian čelí kritice za reklamu na značku Skims, kde pózuje s růžencem kolem krku. Sociální sítě zaplavily reakce označující tento krok za neuctivý a marketingově vypočítavý. Reklama vyvolala vášnivou debatu a požadavky na omluvu.

Zdroj: Zdeněk Tuhý

Další zprávy