Je to jako záběry ze sci-fi filmu – výhled z Mezinárodní vesmírné stanice nabízí pohled na zemskou atmosféru, když se v záběru najednou objeví zářící objekt, který postupně míří do zemské atmosféry. Najednou se zastaví – a následně je video prudce přerušeno, jako kdyby se NASA pokoušela něco zatajit.

Video, které jako záznam obrazovky na YouTube nahrál uživatel Streetcap1, okamžitě získalo popularitu a v tuto chvíli se počet zhlédnutí blíží dvěma milionům.

Podle vyjádření NASA ale bude většina lidí zklamaná. Zřejmě totiž nejde ani o UFO, ale dokonce ani o meteor či jiný úkaz, které jsou ve vesmíru jinak běžné. Pravděpodobně jde o odraz z okna vesmírné stanice. Takové jevy jsou podle NASA při pořizování fotografií a videí z orbity běžné, stejně jako se odrazy běžně objevují na fotografiích pořízených na Zemi.

Ohledně přerušení vysílání pak NASA uvedla, že by jej úmyslně přerušit nemohla, ani kdyby chtěla. „Ve je řízeno automaticky. Nikdy nesedí za žádnou kontrolní deskou,“ uvedl zástupce NASA. Modrá obrazovka, kterou uživatel na videu zachytil a která informuje o ztrátě signálu, se pak podle něj objeví vždy, když se stanice dostane mimo dosah komunikačních satelitů, což se stává pravidelně.