TikTok generuje na svých stránkách větší návštěvnost než všechny služby Googlu dohromady, tedy internetový vyhledávač, mapy, překlady, zprávy, letenky a fotografie. Je to poprvé, co se společnost ByteDance, majitel TikToku, dostala na první místo žebříčku. Platforma pro sdílení videí si proti loňskému roku polepšila o šest příček. Na třetím místě za Googlem je Facebook, následuje Microsoft, Apple, Amazon, Netflix, YouTube, Twitter a WhatsApp.

Popularita TikToku se stupňovala postupně, poprvé měl nejvyšší denní návštěvnost 17. února. Několikrát porazil Google i v dalších měsících. Symbolicky vyhrál podle společnosti Cloudflare v závěru listopadu, kdy TikTok vyhledalo nejvíce uživatelů na Díkůvzdání a hned o den později na velký výprodejový den známý jako Černý pátek (Black Friday).

Během jediného dne v roce, 2. února, byl nejnavštěvovanější stránkou YouTube. Důvodem bylo video barmské cvičitelky aerobiku, která na pozadí svého videa nevědomky zachytila vojenský převrat v zemi. Video se začalo velmi rychle šířit a stalo se základem pro memes a zajistilo tak YouTube na jediný den prvenství, píše Cloudflare.