reklama

"Je nám velice líto, že aktuální design (obalu) vyvolal nespokojenost. Není za tím žádný špatný úmysl," uvedla podle agentury DPA Isabela Lehmannová. Poukázala přitom na skutečnost, že se dotyčné zboží prodává už deset let po celé Evropě a jeho obal se neustále obměňuje.

Podle kardinála Dominika Duky jde o bezprecedentní a nekulturní akt. Mluvčí Lidlu Holá už v pátek uvedla, že součástí jeho obchodní politiky jako mezinárodní obchodní společnosti je zachování náboženské a politické neutrality. Dodala, že aktuální zkušenost bude firma do budoucna brát při tvorbě dalších návrhů obalů v potaz.

Umazání křížů vyvolal pozdvižení hlavně mezi českými zákazníky, kteří si na krok řetězce stěžovali. Krok nechápal ani ministr zemědělství Marian Jurečka (KDU-ČSL), který mluvil i o bojkotu Lidlu.

reklama