Články k tématu: RRTV

Televizní rada dostala přes prsty. TV Barrandov vyhrála soud

14.02. 10:48

Televize Barrandov uspěla se správní žalobou proti pokutě 400.000 korun, kterou dostala za neobjektivitu v pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), která postih uložila, bude muset případ podrobněji prozkoumat. Stanovil to dnešní rozsudek, který je pravomocný.…

TV Barrandov opět pod palbou. Dostala další mastnou pokutu

02.02. 21:31

Provozovatel Televize Barrandov dostal od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) pokutu 250.000 korun za reportáž v pořadu Moje zprávy o údajných nehospodárnostech v Národním divadle. Příspěvek nebyl vyvážený a neposkytl divadlu prostor na vyjádření, uvedla dnes rada v tiskové zprávě.

Kritika ČT kvůli reportáži. Jde o Lidice

01.11. 18:12

Lidé, kteří jako děti přežili vyhlazení středočeských Lidic, kritizují reportáž České televize (ČT) i Památník Lidice a přerušují s ním spolupráci. ČTK o tom dnes informovala starostka Lidic Veronika Kellerová, která je vnučkou jedné z obětí vyhlazení obce. Reportáž se zabývala údajným udáním jedné…

reklama

Poprask v České televizi: Průšvih kvůli Babišovi

Aktualizovali jsme 13.10.2019, 22:08, 13.10. 13:00

Česká televize se dostala do problémů kvůli pořadu 168 hodin. Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) podle zápisu z posledního jednání považuje rada za problematickou reportáž s názvem Stát jsem já. Moderátorka pořadu Nora Fridrichová.

Česká televize to schytala. Podle RRTV reportáží ve Zprávičkách porušila zákon

19.03. 13:02

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) upozornila Českou televizi, že odvysíláním loňského pořadu Zprávičky na dětském kanálu ČT:D porušila vysílací zákon. Pořad se týkal školáků v Palestině a rada kvůli němu obdržela několik stížností. Poslance ze sněmovního volebního výboru o tom dnes…

ČT má velké problémy? RRTV prověřuje pořad Newsroom

Aktualizovali jsme 8.12.2018, 22:46, 08.12. 12:04

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila s Českou televizí správní řízení pro možné porušení zákona. Problém se týká pořadu Newsroom, který odvysílal reportáž o někdejším kandidátovi do RRTV Petru Štěpánkovi. V něm reportéři uvedli podle rady uvedli neúplné informace, čímž mohli…

Kroupova reportáž o Agrofertu nebyla objektivní, myslí si RRTV

31.08. 20:50

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) se domnívá, že reportáž Českého rozhlasu o neoprávněném hospodaření Agrofertu na 1700 hektarech zemědělské půdy, za kterou stojí investigativní novinář Janek Kroupa. nebyla. objektivní. Rozhlas se tak podle radních dopustil přestupku.

Vysílací rada kritizuje Soukupa: Ve svých pořadech na Barrandově porušoval zákon

16.08. 16:47

Praha - TV Barrandov dostala od Rady pro rozhlasové a televizní vysílání již pět upozornění na porušení zákona kvůli pořadům vlastníka televize Jaromíra Soukupa. Neplnil roli kvalifikovaného oponenta a před volbami zvýhodnil prezidentského kandidáta Miloše Zemana.

Předvolební duel Babiše se Zaorálkem možná porušil zákon

17.05. 16:32

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila řízení o přestupku s provozovatelem televize Nova. Důvodem je možné porušení vysílacího zákona tím, že televize před parlamentními volbami odvysílala pořad, který poskytl pouze prostor zástupcům dvou stran. Šlo o pořad Nova Duel, ve…

Komentář: Soukup chytře nahlodává mysl diváků. I přes pouhé domněnky a magnetickou tabuli

Aktualizovali jsme 4.4.2018, 22:21, 04.04. 13:53

KOMENTÁŘ MIROSLAVA HORKÉHO – Mnohými zpočátku vysmívaný „nemoderátor“ a šéf TV Barrandov Jaromír Soukup získává stále větší prostor. Z okopávaného hráče mediální scény se stává pro mnohé pevným bodem v záplavě nepodložených zpráv, kterému věří. Jeho pořady hlásí nárůst sledovanosti a diváci se jen…

Útoky na ČT? Televizní rada zahájila řízení s TV Barrandov kvůli pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa

Aktualizovali jsme 22.3.2018, 22:00, 22.03. 17:32

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zahájila správní řízení s provozovatelem TV Barrandov kvůli pořadu Kauzy Jaromíra Soukupa na téma hospodaření České televize. Již v předchozích měsících pořady TV Barrandov prověřovala rada i v jiných kauzách.

Česká televize odvysílá diskusi historiků. Je to pokání za vysílání seriálu zlehčujícího čistky v SSSR

13.02. 10:09

Praha - Česká televize si napravuje reputaci a k ruskému seriálu Zapomenutí vůdci dodatečně uvede diskusi historiků. ČT porušila podle Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) zákon o vysílání hlavně uvedením dílů o Lavrentiju Beriji, jednom z vykonavatelů politických čistek.

Česká televize porušila zákon? RRTV vadí, že odvysílala ruský seriál

12.02. 10:09

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) tvrdí, že Česlá televize porušila zákon, když odvysílala osmidílný ruský dokumentární seriál Zapomenutí vůdci z roku 2016, který zlehčuje stalinistické čistky.

Soukup na Barrandově zřejmě před volbami opakovaně zvýhodnil Zemana, domnívá se RRTV

08.02. 18:19

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) se domnívá, že televize Barrandov Jaromíra Soukupa před volbami ve svých pořadech zřejmě opakovaně zvýhodnila prezidentského kandidáta Miloše Zemana.

Ústavní soud se zastal Novy, zrušil pokutu a zdůraznil svobodu projevu

07.02. 14:01

Praha - Ústavní soud (ÚS) zrušil pokutu 200 tisíc korun, kterou dostala televize Nova za reportáž o vhodném a nevhodném oblečení do kostela v době letních veder. Soudce ve verdiktu zmínil termín "infotainment", což je žurnalistická forma, jejímž cílem je nejen informovat, ale i pobavit.

Řízení s Novou kvůli volebnímu duelu by bylo protizákonné

13.10. 22:06

Praha - Zahájit správní řízení s Novou kvůli chystanému předvolebnímu duelu lídrů ANO a ČSSD není možné, odporuje to zákonu, uvedla dnes Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).

Blok proti islamizaci má problém? ČT podala trestní oznámení kvůli spotu s muslimy

11.10. 11:17

Praha - Kvůli předvolebnímu spotu hnutí Blok proti islamizaci podala Česká televize (ČT) trestní oznámení i podnět k řešení Radě pro rozhlasové a televizní vysílání. Problematické video bylo odvysíláno v ČT proti její vůli.

Na TV Barrandov dominují zástupci hnutí ANO v duelech, Rada se zlobí

30.09. 15:55

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV) už v červenci vyzvala komerční stanici TV Barrandov, aby vysvětlila klíč, na základě kterého zve politiky do svého diskuzního pořadu Duel Jaromíra Soukupa. Vysvětlení, které nyní televize podala, se ale Radě nezdá.

Soukup zdůvodňuje, proč je Babišovo hnutí často v jeho diskuzích

28.09. 19:25

Praha - Generální ředitel TV Barrandov Jaromír Soukup nesouhlasí s rozhodnutím Rady pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV), že stanice porušila povinnost objektivity a vyváženosti.

Co se děje v ČT? Rada vyzvala k vysvětlení reportáží o Babišovi

09.03. 17:28

Praha - Česká televize má do 30 dnů vysvětlit způsob zpracování tří reportáží o nákupu dluhopisů ministrem financí Andrejem Babišem (ANO). Rozhodla o tom dnes Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).

Podle analýzy ČT při amerických volbách nepochybila. Dopustila se jen jedné chyby

15.02. 17:00

Praha - Česká televize si nechyla vypracovat analýzu, která se týkala speciálního vysílání k prezidentským volbám v USA. Zpravodajství totiž bylo podle RRTV nevyvážené a stranilo Hillary Clintonové. Ukázalo se, že rada měla pravdu jen v jednom bodě.

Manipulace ze strany ČT? Televize pořádně zuří

Aktualizovali jsme 15.1.2017, 22:18, 14.01. 14:17

Praha – Rada pro rozhlasové a televizní vysílání tvrdí, že Česká televize porušila zákon, když při vysílání zpravodajského bloku Americká volební noc k volbě amerického prezidenta stranila demokratce Hillary Clintonové. S tím ale vedení redakce zpravodajství důrazně nesouhlasí. Radě proto zaslalo…

ČT ve zpravodajství o volbách v USA porušila zákon, stranila Clintonové, uvedla RRTV

12.01. 20:02

Praha - Rada pro rozhlasové a televizní vysílání uvedla, že Česká televize porušila zákon. Stalo se tak při vysílání zpravodajského bloku Americká volební noc k volbě amerického prezidenta loni v listopadu.

RRTV ostře: Prohlášení Primy k Show Jana Krause je nehorázné

27.10. 17:44

Praha - K neodvysílání pořadu Show Jana Krause na Primě s pamětníkem holokaustu Jiřím Bradym se už vyjádřila také Rada pro rozhlasové a televizní vysílání (RRTV).

reklama
Fotogalerie